czwartek, 7 stycznia 2010

Spotkanie robocze



Miejscowość: Leogang ( AT, 75 km od Salzburga, fotka, zresztą moja ulubiona pochodząca jeszcze z wiosennego wypadu)

Uwielbiam za każdym razem wracać do tej miejscowości. Zima, wiosna czy lato, jest tam po prostu super.

Po mało przyjemnej podróży do Wiednia, z Wiednia pociągiem do Salzburga i Salzburga samochodem do Leogang w końcu dotarłem na miejsce. W zasadzie nic mnie tak nie rozbraja, jak serdeczne uśmiechy Pań z recepcji Hotelu Der Krallerhof i nie tylko ;)
Dostałem sympatyczny pokoik na 2 piętrze ( jeśli tak można nazwać 2 duże sypialnie obsadzone w barwach czerwieni, gigantyczną łazienkę oraz taras z którego miałem widok Alpy) Ponieważ było już ok. 10 rano, nie omieszkałem skorzystać z hotelowej stołówki. Jak zwykle okupowałem wyciskarkę do soku pomarańczowego oraz podgrzewacze z ciepłymi kiełbaskami.
Co, jak co, ale trochę przemarzłem, więc zamierzałem połączyć dobre śniadanko z sauną, znajdującą się na dole hotelu( w obrębie, jeśli tłumaczyć dosłownie napisy przed jacuzzi i saunami, zwanym strefą bez ubrań lub strefą nagości). Co może zaskakiwać przeciętnego Kowalskiego, to fakt że w tym miejscu nie ma podziału na kobiety i mężczyzn, wszyscy w jednym miejscu i uwaga ! włącznie z dziećmi przemierzamy ten przybytek w stroju Adama. Jak dziś pamiętam swoją pierwszą wizytę w jacuzzi, kiedy jako jedyny paradowałem tam w kąpielówkach – jak możecie się spodziewać miny osób tam będących były bezcenne.

3 komentarze:

  1. Jacuzzi bez podziału i strefa ubrań? Mhm... Gdyby to dotyczyło jednej strony to nie ukrywam... Ciekawie brzmi ^.^ A opis Leogang bardzo intrygujący... Tylko spakować się i tam pojechać ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. To zależy, co definiujemy jako strony ;)
    W końcu każdy medal czy moneta ma ich dwie :P

    OdpowiedzUsuń
  3. Tu madryt356. Przez dlugi czas nie dane mi bylo zagladac do internetu, wiec chcialam odpowiedz na Twoim blogu na zadane przez Ciebie w moim blogu pytanie, lecz zlosliwosc tego serwera nie pozwolila mi na wklejenie przygotowanej przeze mnie wiadomosci, wiec, by sie samej nie przepisywac i nie powtarzac wklejam odpowiedz na moim blogu.pozdrawiam. ewa. madryt-365.blog.onet.pl

    OdpowiedzUsuń